Translate

17 Temmuz 2014 Perşembe

Ben Filistin'im Bugün


     Ben Filistin’im bugün,
Sokaklarım gözyaşı dolu, kan dolu,
Köşe başlarında her cesette annesini arayan çocuklar dolu.
Filistin’im bugün,
Kaldırımlarım yalnızlık dolu, çaresizce çocuklarını hastaneye yetiştirmeye çalışan babalar dolu.
Sofralarım kurşun dolu.
Niyet edecekken oruca, şehadete niyet eden gençler dolu.
Küçük bedenlerim büyük yaralarla dolu.
Gözlerim kin dolu, nefret dolu.
Ben Filistin’im bugün.
Yüreğim İsrail askerine küçük elleriyle attığı taşla ailesini koruyan çocuğun cesaretiyle dolu.
Bir köşede oturup sessizce, yalnızca duaya sığınan annelerin teslimiyetiyle dolu.
Ben Filistin’im bugün.
Yapılan zulme bir çok Müslüman ses çıkarmasa da dilim şükür dolu.
Filistin’im bugün.
Evlerim, camilerim darmadağın olsa da, içim –El Kahhar- isminden aldığım umutla dolu.
Ben Filistin’im bugün.
Sokaklarım yılmadan cihad edecek yiğitlerle dolu.
Bugün Filistin’im ben.
Dilimde avuç dolusu dualar.
Yüreğimde cehennemin varlığının şükrü.
İçim ümmet bilinciyle inanç dolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder